O mnie

Mam na imię Asia.Mam 13 lat. Mieszkam razem z siostra naszczęście da się z nią wytrzymac. Lubię serfować po internecie i oglądać telewizję.

24 października 2007

Jak dobrze ze starymi przyjaciółmi

Hej to znowu ja...naprawdę!Siostra mi się jeszcze nie włamała na bloga. No ale do rzeczy...W poprzednim poście wspomniałam o moich dwóch znajomych z podstawówki Madzi (całuski) i Adim. Jak się cieszę że są ze mną w klasie.Madzia jest super.To moja najlepsza przyjaciółka (nie miałyśmy iść razem do klasy ale najwidoczniej tak się kochamy;] że nie możemy się rostać). Życie czasami jednak potrafi być fajne. No to kończę, notka krótka cóż poradzę...Bye!
O rany zapomiałam napisać o Adim!!!!Taka wielka skleroza już w tym wieku?? Boję się co będzie dalej;] No dobra, no ale sobie przypomniałam. Adi... hmmm... to po prostu to gościu który potrafi mnie rozbawić w każdej sytuacji. Był moim najlepszym kolegą z podstawówki, fajnie że znowu jestesmy razem w klasie... no dobra , teraz to już naprawdę kończę. Kolejny post już niedługo. Narka:*

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

supcio, grubciu, śliczny blog, i śliczne kolorki ;]

Anonimowy pisze...

Ach xD a ja się cieszę, że nie chodzę z nikim do klasy, z poprzedniej naszej.. Uh... co to by było.. Same debile ;/ W mojej klasie czuje się wolna.. =p jest 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000.... razy lepiej niż w podstawówce z tymi dałnami. Pozdo, Asieńko ;*

Anonimowy pisze...

dzienki za miłe słówka omnie...:)))
widocznie, żeczywiście nie możemy się rozstać..:)

Anonimowy pisze...

Fajowy blogasek;]